Alla inlägg under mars 2008

Av Linda - 10 mars 2008 21:09

den lilla gröna bilen :) har nog inte riktigt fattat att den faktiskt är min! Ja, den är ju inte fullbetald än men delvis i alla fall :) känns ovant att kunna köra vart jag vill, när jag vill....det var skönt i morse, kunde gå upp hela 20 minuter senare och slippa cykla till bussen! Så härligt!! Det är bra att jag kan träna efter jobbet också, tidigare hann jag inte det för det blev så sen toch så orkade jag inte heller....men nu ska det bli andra bullar :)


På fredag ska jag på intervju här hemma i Kalmar, så håll gärna tummarna för jag skulle vilja slippa pendla mer nu....vill ha min fritid tillbaka....

Av Linda - 4 mars 2008 21:55

Bilen alltså!! Ska bli roligt med en egen bil :) Nu kan jag åka iväg när P har sin bil. Hoppas bara att den inte går sönder i första taget....men då hoppas jag att pappa kan laga och fixa ;) Ska bli riktigt skönt att slippa åka bussen på morronen, nu kan jag sova lite längre och ta bilen till tåget. Sparar tid och det är nåt jag verkligen behöver för jag är nästan alltid hemma sent på kvällarna. Det finns helt enkelt ingen fritid längre....tråkigt men jag hoppas att det blir ändring snart :)



Av Linda - 1 mars 2008 20:48

Pappas sambo har köpt en ny bil och ska sälja sin gröna Peugeot....och det är där jag kommer in i bilden :) Har ju funderat på att köpa en EU-moped så jag kan köra in till stan på morronen men en bil är ju helt klart mycket bättre. Kan ju inte vara kul att köra moped när det regnar och blåser...brrr...imorron ska vi ut till pappa och Heléne och prata om köpet...jag har ju aldrig ägt en bil förut...ska bli spännande och ha en egen :)


Fortsättning följer....

Ovido - Quiz & Flashcards