Alla inlägg under maj 2007

Av Linda - 14 maj 2007 09:44

e jag nu....passar på och blogga lite när det inte är så mkt å göra....ska bara jobba till 2 idag. Skönt! Ska hem och äta då och till skolan vid 5...det är seminarie idag och imorron...sen är det tenta nästa vecka...hujedamej...


Igår var jag hos pappa & Heléne som fyllde år :D vi åt god mat och tårta och så var vi ute med dom tokiga hundarna :D


Skolan slutar om 17 dagar.....


Jösses vad snabbt tiden går........

Av Linda - 14 maj 2007 09:43

Så många har besökt min blogg :D

Av Linda - 3 maj 2007 17:44

Någon som har några bra tips på vad man kan göra på en dejt? 

Av Linda - 3 maj 2007 17:37

Har dagen mest bestått av....trodde aldrig att klockan skulle bli två så jag fick gå hem....men det blev den;) så då åkte jag hem och lagade mat. Skulle egentligen tränat men H hade skadat sig i knät så hon kunde inte. Sen kom jag på att jag hade glömt mitt kort hemma så då orkade jag inte....men ska gå på ett pass imorron kväll istället :)


Ska försöka sola lite imorron om det är fint väder när man har chansen och är ledig. Eller ledig och ledig, har ju skolan men teoretiskt sätt är det möjligt att plugga ute om man vill....

Av Linda - 1 maj 2007 13:24

på sms:et jag skickade :D ska bli spännande och se vad som händer....


Nu har jag varit och tränat, kommer inte att hinna träna mer förräns fredag så det känns bra att jag kom iväg idag :) på fredag ska jag klippa mig, vet inte hur bara men frisören kanske har nåt förslag.


Nehe, nu måste jag äta lite....


Ovido - Quiz & Flashcards