Alla inlägg under januari 2007

Av Linda - 31 januari 2007 19:17

Idag har jag varit i stan med kompis Carro & lille Manne. Vi bytte julklappar idag (!) och jag fick ett jättefint halsband :) Var och tränade idag och igår så imorron kommer jag nog ha lite träningsvärk, men det är helt ok för då känns det att man har gjort något!Har även beställt ett par svarta stövlar från ASOS och det ska bli väldigt intressant och ser hur det blir, hopppas verkligen att de passar! Kommer nog nästa vecka, men den som väntar på nåt gott heter det ju.....

Av Linda - 30 januari 2007 10:29

Denna stackars råtta brukar Fanny leka med i sitt nya hus :)

Av Linda - 29 januari 2007 15:49

Vid elementet där det är varmt & skönt....

Av Linda - 29 januari 2007 10:28

En seg måndag....har föreläsning kl 18.00, känns lite konstigt att nuförtiden endast vara i skolan på kvällen...detta innebär att jag måste plugga mer självständigt på dagarna...vissa dagar är detta ett problem ;) andra inte....Idag kommer förhoppningsvis nya linserna med posten :) behöver dom verkligen för på handelsrättsföreläsningarna skriver föreläsaren som en kratta :-)Fanny gjorde en skojjig sak igår, hon har fått ett nytt hus som ser ut som en mus från IKEA vilket hon välte när hon lekte i det, sen satt hon däri och undrade vart dörren tagit vägen :)

Av Linda - 28 januari 2007 10:51

Idag snöar det jättemycket och allt är så vitt och fint :)ska gå en runda sen i allt det vita....Ska plugga lite också, måste läsa och börja skriva på den tredje boken till litteraturrapporten, inte så kul men desto roligare när det är klart :) Fanny hon bara sover, den nya favvoplatsen är på två filtar under elementet....

Av Linda - 27 januari 2007 12:38

Idag ska jag fixa lite här hemma, bland annat ska jag baxa ner ett soffbord i källaren, alltid lika kul och leka flyttgubbe ;) Sen ska jag försöka plugga lite också, men vi får väl se hur det blir med den saken....det är ju en dag imorron också :)

Av Linda - 26 januari 2007 22:57

Fick tips från kompis Carro att det är kul & ha en blogg så jag tänkte testa lite :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards