Alla inlägg under oktober 2007

Av Linda - 20 oktober 2007 12:56

Det roar jag mig med denna lördag....ute är det fint väder men jag är inne och reggar ärenden...jaja, vad gör man inte för att tjäna lite extra :) tänkte bara jobba till 4 så då ska jag gå en runda. Hoppas att solen finns kvar då :) Nästa vecka är det väl dags att ställa om klockan, då blir det mörkt & trist....men sen kommer julen med alla ljusen :) tiden går så himla fort! Var på IKEA med P förra helgen och tittade på julsakerna, det fanns rätt många fina saker. Köpte ett fint ljusfat. Dan efter köpte jag några blockljus på Rum, ett i silver och ett mörklila som såg ut att vara i lack. Jättecoolt :) så nu är det fint i ljusfatet!


Igår var vi på Maxi och handlade lite efter jobbet, de har ettårsjubileum denna veckan så bland annat lösgodiset var extra billigt. Men folk är ju helt tokiga! Gav mig in bland folket och skulle plocka lite godis och det var ju helt galet! Massa godis låg på golvet och folk bara roffade åt sig som om det var det sista godiset på jorden....fattar inte varför. Jag blir nästan tvärtom och vill inte ha så mycket när det är så hetsigt....


Nehä, om man skulle ta och jobba vidare, tiden kommer nog gå snabbt till 4 och sen ska vi hem P och jag och laga mat :) måste försöka hyra den nya Beckfilmen idag, I guds namn heter den! Ska bli kul och se den!


Ovido - Quiz & Flashcards