Alla inlägg under juni 2007

Av Linda - 27 juni 2007 22:22

Ska snart gå och lägga mig.....tänkte bara skriva lite först :) på fredag ska jag till Göteborg och hälsa på min morbror och hans familj! Min kusin är 12 år och på lördagen ska vi gå på Liseberg! Det ska bli riktigt skoj :) Gillar och åka en massa karuseller haha....ska åka tåget dit direkt efter jobbet så jag ska ta med mig all packning dit....har redan köpt en godispåse så jag ska klara resan ;) Det enda tråkiga med resan är att jag inte får träffa P på hela helgen :( men men.....det är väl bra att vara ifrån varandra lite också....även om det känns tråkigt. Ska se om jag hittar nån liten kul present till honom, ska kolla på Lagerhaus, dom brukar ha små roliga saker :)


Om man skulle sova snart....det är ju jobbdag imorron....måste gå upp lite tidigare nu för jag har fått punka på cykeln...lagom roligt när man kommer ut på morronen och upptäcker det...


Gonatt

Av Linda - 23 juni 2007 21:36

Det finns ju ett gammalt uttryck som heter "den som väntar på nåt gott, väntar aldrig för länge" man undrar ju vem som kom på det egentligen? Var det nån som inte saknade nåt och aldrig behövde vänta? För jag tycker nämnligen att det är ett urkasst uttryck....väntar på att P ska komma och det tycker jag att jag har gjort allt för länge nu....

Av Linda - 23 juni 2007 10:55

Igår var jag hemma hos en kompis och hennes sambo + några av hans kompisar och firade midsommar :) Vi åt först sill och potatis och efter det spelade vi spelet När och Fjärran. Det var ett kul spel! Vårt lag vann vilket gjorde det hela ännu roligare ;) Sen så firade vi segern med glass och jordgubbar, supergott! Stannade hela eftermiddagen sen så åkte jag hem för P skulle komma till mig :) Vi hade tänkt gå en runda men det blev inget med det....regnet öste ju ner :( så vi kollade på tv och åt jordgubbar istället. Han sov över och gick till jobbet vid halv nio imorse, trist, nu har man ju nästan vant sig vid att inte vara så mkt själv längre....men men, han kommer tillbax ikväll :)  


Snart ska jag träffa Hanna och vi ska gå en runda i det rätt soliga vädret :) på hemvägen ska vi förbi coop och köpa lite godis!

Av Linda - 19 juni 2007 21:47

.....har jag fixat nu! Surfar gratis mellan 19-07, så det är verkligen jättebra! Jag jobbar ju ändå på dagarna och måste inte surfa då....så d e perfekt :)


Av Linda - 15 juni 2007 16:09

Har ju slutat skolan nu :) äntligen!!! Det var en jätterolig dag som verkligen blev lyckad! Ceremonin var på slottet som varvades med tal och sånger. Sedan fick vi gå fram en och en och upp på en scen och hämta diplomet och det kändes rätt nervöst om man säger så....alla anhöriga och tre andra klasser satt där och tittade på och applåderade när man fått kandidatnålen och diplomet. Det kändes speciellt! Efter ceremonin åkte vi hem till mig och åt smörgåstårta som mamma hade gjort. Supergott! Sen fikade vi förståss och åt vanlig tårta. Champagnen höll jag ju på att glömma!! Vi skålade allihop i champagne! Det tillhör inte vanligheterna att jag dricker det....


Vad har hänt mer.....hmmm....en hel del faktiskt....jobbar ju nu, heltid....det känns lite skumt att jobba på dagen och få vara ledig på kvällen....inget pluggande mer. Fick veta häromdagen att jag klarat kalkylering och intern redovisningstentan! Gutt för den räknade jag inte riktigt med att klara men det gick fint! Så nu väntar jag bara på handelsrättsresultatet.....


Sen så dejtar jag en kille också! Det känns riktigt bra :) Allt händer på en gång.....jag gillar tillvaron skarp nu :)


Nu måste jag hem från jobbet :) ska försöka skriva lite mer nu....


Ovido - Quiz & Flashcards