Alla inlägg under mars 2007

Av Linda - 31 mars 2007 10:25

var jag igår med Calle. Han skulle köpa lite nya kläder och ville ha lite hjälp av syster yster :D Så vi traskade runt i lite affärer och han hittade en jacka och några tröjor. Själv köpte jag endast en chokladkaka eftersom min plånbok för närvarande inte vill tillåta några inköp som inte är mat eller nåt annat nödvändigt :(( Men givetvis hittade jag en massa saker som jag ville ha (så är det jämt när man inte har pengar) ett par jeans, skor och en jättecool topp med en katt och fågel på där det stod "fast food" låter säkert löjlig i beskrivningen men det var cool :) Kollade på Let´s Dance på kvällen, tycker absolut att rätt par vann! Sen kollade jag på ett avsnitt av Ally Mcbeal, det är min favoritserie för tillfället :) Somnade sen men väcktes vid 3 då grannen kom hem och lät en massa...grrr...vill flytta till en annan lägenhet...om jag inte får jobb här så drar jag. Det har jag bestämt mig för.

Av Linda - 29 mars 2007 09:01

Var det intervju på IKEA. Kom kl 15 och gick hem vid 18.30...det var 4 stationer där vi skulle göra olika övningar. Jag tror och hoppas att det gick bra, vill såååå gärna jobba där! Det jobbiga är att när man kommer hem så kommer man på att DET DÄR skulle jag ha sagt! Men men så är det ju alltid...Senast den 15:e april får man veta om det blir ja eller nej...hoppas hoppas hoppas...Var jättetrött igår på kvällen, kollade på två avsnitt av Ally McBeal sen somnade jag vid ca 21.45Idag är det dags för föreläsning, innan den ska Marie och jag träffas för att göra lite på vårt projektarbete, tiden går snabbt. Snart är skolan slut. Ojdå, dags att gå ner till tvätten...Bye

Av Linda - 28 mars 2007 11:43

Ska på jobbintervju på IKEA i eftermiddag ! Håller på att ladda för fullt...ska ju ha en 5 minuters presentation av mig själv så jag sitter i köket och pratar för mig själv med klocka :) hittills kommer jag bara upp i 3,5 min och då tycker jag det känns som om jag pratat i en evighet...men men det handlar ju om en själv så det är bara att snacka på....Nu ska jag göra pannkakor, måste tänka på nåt annat en stund....

Av Linda - 26 mars 2007 17:39

Var på Bodypump idag Hanna och jag....det var himla jobbigt :) ett bra pass var det, 45 minuter är alldeles lagom tycker jag. Inte för kort och inte fö långt. Nåt pluggande har det inte blivit idag, vet inte riktigt vad jag har haft för mig egentligen....nya tag imorron är det det som gäller....Ska ut på promenad sen, vill inte vara inne när det är så fint ute :D Ska nog ta tjockare jacka då, var ute innan idag i vinterjackan och höll på att svettas ihjäl :P men nu på kvällen fryser man väl i vårjacka...Jajustdet, ska ringa värden nu och fråga om han har någon lägenhet på lut ;)

Av Linda - 25 mars 2007 20:22

tycker jag är när man får ställa om klockan till sommartid :) Det är ljust mycket längre....& så blir man piggare :D Idag var det våffelparty hos pappa och Heléne :) våfflor e så himla gott! men så (o)nyttigt det är så är det väl tur att man inte äter det allt för ofta hehe....efter våfflorna var vi ute och gick med hundarna i det soliga vädret :) det var mysigt och gå i solen och prata om allt möjligt....när man är hemma i stan blir det inte att man är ute på samma sätt....Imorron ska jag plugga igen och så ska jag börja förbereda min 5 minuters presentation till IKEA intervjun som är på onsdag...måste ju ha en liten aning om vad jag ska säga...Nehepp nu ska jag leka lite med Fanny som varit ensam hela dagen....

Av Linda - 24 mars 2007 16:40

För jag var ute och sprang/gick en runda imorse :D tog samma runda som sist och det var jobbigt denna gången också :P Har varit en runda hos brorsan också, det visade sig bli lönande :) han ska köpa min datorstol, den jag köpte är helt hopplös när det gäller att dra till sig katthår :( det räcker med att Fanny går förbi den så blir den hårig....haha nä, men det finns en annan på IKEA som jag vill ha som var slut förut som jag ska köpa istället...vill ju egentligen ha en stol som man kan gunga på :) Gillar att gunga....Ikväll ska jag på bio med Micke, vi ska se Jakten på lycka med Will Smith, har hört att den ska vara bra :) var evigheters evighet sen jag var på bio sist....Imorron är det våffelparty hos pappa & Heléne, ska bli supergott! Och så får man ju inte glömma att ställa om klockan heller, det är ju årets bästa dag ju :D Nä nu måste jag dammsuga! Det har jag sagt massor med gånger idag men nu, nu är det dags!Ajöss

Av Linda - 23 mars 2007 20:42

Idag har mamma varit och hälsat på lite, vi var och handlade lite....köpte en stor påse mat till Fanny och fick en jättefin plåtburk på köpet :) och så fick jag en bricka som hon kan ha sina skålar på! perfekt :) hon gillar att slabba lite ibland och då kan hon göra det på brickan :D Måste fortsätta kolla på Let´s Dance nu :) Hejar på Martin & Cecilia :)

Ovido - Quiz & Flashcards